Politică de rambursări și returnări

Conform legislației în vigoare din România, Cumpărătorul poate returna Bunurile achiziționate de pe magazinul online triciclurielectrice.ro în termen de 14 zile de la data livrării. Legislația se aplică persoanelor fizice ce au dreptul ca în termen de 14 zile calendaristice de la achiziționarea produsului să-l returneze fără invocarea vreunui motiv.

Pentru returnarea unui sau mai multe produse se procedează astfel:

  1. Expedierea Produsului: Se trimite produsul care se dorește a fi returnat la sediul nostru din Oradea, firma IS Motors SRL, prin orice metodă doriți (curierat, bursă transport, se poate aduce personal), menționând faptul că transportul pentru retur cade în sarcina dvs.
  2. Condiții de Retur: Pentru ca returul să fie acceptat, produsul trebuie să fie însoțit de toate accesoriile sale, ambalaj original și factură. În cazul vehiculelor electrice, acestea nu trebuie să înregistreze mai mult de 10-15 km în bord la momentul primirii returului și nici să nu fi fost înregistrate la primărie. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a refuza returul sau de a diminua contravaloarea produsului cu suma necesară repunerii în vânzare.
  3. Termenul de Retur: Termenul de retur este de 14 zile calendaristice de la data primirii bunurilor.
  4. Restituirea Contravalorii: În colet puneți un cont bancar scris corect (IBAN, Titular) dacă doriți restituirea contravalorii bunurilor (dacă acestea se încadrează în termenii de retur). Contravaloarea bunurilor se face în maxim 14 zile de la data primirii înapoi a produselor returnate, după verificarea acestora. De obicei, returnarea contravalorii produselor se face în fiecare vineri a săptămânii. Vă rugăm, nu trimiteți colete retur cu plata la noi sau cu ramburs deoarece nu le putem accepta. Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare.
  5. Schimbarea Produsului: Dacă doriți schimbarea cu un alt produs, vă rugăm să precizați acest lucru. La primirea coletului dvs, după verificare, se va schimba cu alt produs. De exemplu, la căști când se dorește alta mărime sau la încărcătoare dacă se dorește altă mufă.
  6. Produse Eronate: În cazul în care la achiziția unui vehicul s-a omis o eroare și s-a trimis un produs greșit, cheltuielile de retur sunt suportate de societatea noastră.

Atenție: Nu suntem responsabili dacă produsele returnate ajung deteriorate la noi la sediu datorită ambalajului necorespunzător sau din neglijență a firmelor de curierat. După primirea pachetelor, în maxim 48 de ore se întocmește Proces Verbal de Predare Primire, se fac imagini și se trimit clientului în cazul în care produsul este neconform.

Pentru a înregistra o cerere de retur, vă rugăm să trimiteți un mail la office@triciclurielectrice.ro.